Kvartálne výsledky L’Oreal
Kozmetická spoločnosť L´Oreal vlastniaca značky Maybelline či Lancome sa priblížila svojmu historickému maximu. Ak ste si v posledných mesiacoch kúpili nejaký produkt z dielne francúzskej spoločnosti pomohli ste zvýšiť jej príjmy na 11 miliárd EUR. Najväčšia svetová kozmetická firma potvrdzuje to, čo my už dávno vieme, technologicky síce Starý kontinent zaostáva za USA, ale už aj za Čínou, avšak európsku módu, kozmetiku, ale aj liehoviny miluje celý svet.
Predaj spoločnosti L’Oreal totiž vzrástol o 9,4 %, pričom masové trhy pre kozmetiku prevýšili luxusné segmenty. Výsledky boli lepšie ako očakávania a zmierňujú obavy o spomalenie v dvoch najväčších trhoch s krásou, Spojených štátoch a Číne. Rast predaja prevýšil rast konsenzu 6,1 % uvádzaný analytikmi.
L’Oreal, najväčšia kozmetická spoločnosť na svete, uviedla, že predaje v Severnej Amerike aj v Európe vzrástli o viac ako 12 %. Západ „stále pokračuje,“ uviedli analytici po zverejnení výsledkov a dodali, že Severná Amerika odolala oslabujúcim údajom a negatívnym vyjadreniam maloobchodníkov.
Firma má najväčší podiel na luxusnom trhu s krásou v Číne, približne 34 %, uviedol generálny riaditeľ Nicolas Hieronimus. „Nie sme spokojní s tým, že tento trh sa nevracia tak, ako sme očakávali,“ dodal, ale poznamenal, že spoločnosť stále prekonáva trh. Spoločnosť vzrástla v Číne o 6,2 %, v porovnaní s menej ako 1 % na širšom trhu, povedal. V súčasnosti má firma trhovú kapitalizáciu 250,9 miliardy USD a jej akcie za posledný rok klesli o +4,3 % a v súčasnosti sa jej akcie obchodujú na úrovni 440,7 EUR.
Ďalšie správy v našej sekcií krátke správy.
Akcie spoločnosti môžete kúpiť TU.
Upozorňujeme:
- CFD sú komplexné nástroje a prichádzajú s vysokým rizikom rýchlej straty peňazí v dôsledku pákového efektu.
- 76 % účtov retailových investorov stráca peniaze pri obchodovaní s CFD s týmto poskytovateľom.
- Mali by ste zvážiť, či rozumiete fungovaniu CFD a či si môžete dovoliť podstúpiť vysoké riziko straty svojich peňazí.