Kvartálne výsledky Danone
Danone získava späť časť trhu. V dôsledku pandémie a následnej krízy v dodávateľských reťazcoch sa náklady na suroviny a komodity výrazne zvýšili, čo prinútilo spotrebiteľské spoločnosti prudko zvýšiť ceny a niektorých zákazníkov presmerovať k vlastným značkám obchodov. V nedávnych štvrťrokoch spoločnosti ako Danone, Nestle a P&G uviedli, že teraz plánujú okresať zvýšenie cien a investovať viac do zlepšovania produktov a uvádzania nových na trh s cieľom získať späť trhový podiel.
Firma Danone je svetovo známa spoločnosť pôsobiaca v potravinárskom priemysle so širokou škálou produktov. Jej hlavnými oblasťami činnosti sú mliečne výrobky a potraviny pre deti, ale ponúka aj ďalšie produkty ako jogurty, mliečne nápoje, dezerty, vody, a ďalšie potraviny a nápoje. Okrem toho, že vyrába a predáva potraviny, Danone sa zaoberá aj sociálnymi a environmentálnymi iniciatívami. Napríklad podporuje projekty týkajúce sa udržateľnosti, zlepšenia výživy a ochrany životného prostredia.
Firma má globálnu prítomnosť a je jednou z popredných spoločností v odvetví potravinárstva. Jej značky, ako napríklad Activia, Actimel, Danette, a Nutricia, sú široko známe a často preferované spotrebiteľmi po celom svete. V súčasnosti má firma trhovú kapitalizáciu 40,5 miliardy USD a jej akcie za posledný rok klesli o -0,3 % a v súčasnosti sa jej akcie obchodujú na úrovni 59,3 EUR.
Ďalšie správy v našej sekcií krátke správy.
Akcie spoločnosti môžete kúpiť TU.
Upozorňujeme:
- CFD sú komplexné nástroje a prichádzajú s vysokým rizikom rýchlej straty peňazí v dôsledku pákového efektu.
- 76 % účtov retailových investorov stráca peniaze pri obchodovaní s CFD s týmto poskytovateľom.
- Mali by ste zvážiť, či rozumiete fungovaniu CFD a či si môžete dovoliť podstúpiť vysoké riziko straty svojich peňazí.