V súčasnosti najobľúbenejšia streamovacia platforma hudby fungujúca na predplatnom umožní kórejským posluháčom prístup k viac ako 60 miliónom skladieb a k viac ako 4 miliardám playlistov. Taktiež platforma umožní hudobným interprétom z Južnej Kórei osloviť 320 miliónov zákazníkov služby Spotify po celom svete.
Južná Kórea predstavuje jeden z najrýchlejšie rastúcich popredných hudobných trhov na svete a zároveň šiesty najväčší hudobný trh na svete. Preto je expanzia švédskej spoločnosti na juhokórejský trh dôležitý a logický krok k získaniu nových zákazníkov. „Sme nadšení z nášho nadchádzajúceho uvedenia na trh v Južnej Kórei, na trh uznávaný ako epicentrum pre hudbu, kultúru a technologické inovácie“, uviedol Alex Norstrom, obchodný riaditeľ Freemium v spoločnosti Spotify.
Následne dodal „Spotify je už mnoho rokov partnerom kórejského hudobného priemyslu. Sme hrdí na to, že sme súčasťou globálneho príbehu K-popu (kórejskej populárnej hudby), žánru, ktorý predstavujeme na našej platforme a umožňujeme jeho objavovanie po celom svete, od Ázie po USA, Južnú Ameriku, Európu a Blízky východ. Tešíme sa na spoluprácu s našimi cennými miestnymi partnermi s cieľom objaliť viac kórejských umelcov a spojiť ich s fanúšikmi v Južnej Kórei a na celom svete.“
Služba Spotify pridala svoj prvý K-Pop playlist v roku 2014, odvtedy užívatelia platformy streamovali viac ako 180 mld. minút tohto žánru a pridali viac ako 120 mil. playlistov na Spotify Podiel počúvania K-Popu sa za posledných 6 rokov zvýšil o viac ako 2 000%.
Spoločnosť Spotify existuje od roku 2008 a v súčasnosti ponúka na svojej platforme viac ako 60 mil. skladieb s viac ako 4 mld. playlistov, vďaka čomu je najpopulárnejšou streamovaciou službou hudby na svete.