![Netflix zatraktívňuje lacnejšie predplatné s reklamou. Chce si zabezpečiť viac peňazí z reklamy, ktoré zatiaľ smerujú do klasických televízií. Používatelia s reklamným predplatným si napríklad budú môcť stiahnuť filmy a seriály na neskôr. Netflix zatraktívňuje lacnejšie predplatné s reklamou. Chce si zabezpečiť viac peňazí z reklamy, ktoré zatiaľ smerujú do klasických televízií. Používatelia s reklamným predplatným si napríklad budú môcť stiahnuť filmy a seriály na neskôr.](https://akcie.sk/wp-content/uploads/2022/03/Netflix1-768x768.jpg)
Oznámenie prišlo krátko po tom, čo Netflix vykázal silné výsledky za 3. štvrťrok, po ktorom jeho akcie vyskočili o 17 % nahor. Rok po spustení si predplatné s reklamou získalo 15 miliónov zákazníkov, celkovo má Netflix viac ako 247 miliónov predplatiteľov.
![Netflix zatraktívňuje lacnejšie predplatné s reklamou. Chce si zabezpečiť viac peňazí z reklamy, ktoré zatiaľ smerujú do klasických televízií. Používatelia s reklamným predplatným si napríklad budú môcť stiahnuť filmy a seriály na neskôr. 1 vS4PF netflix zv il po et pou vate ov za 1 kvart l o takmer 9 mili nov nbsp 1](https://akcie.sk/wp-content/uploads/2023/10/vS4PF-netflix-zv-il-po-et-pou-vate-ov-za-1-kvart-l-o-takmer-9-mili-nov-nbsp-1.webp)
Zákazníci s reklamným predplatným budú mať k dispozícii ostrejší obraz vďaka rozlíšeniu Full HD a budú môcť využívať službu na dvoch zariadeniach súčasne. V novom reklamnom formáte bude možné po pozretí troch dielov seriálu priamo za sebou sledovať štvrtý diel bez reklám.
Podľa skorších údajov Netflixu sa pre predplatné s reklamou v krajinách, kde je dostupné, rozhodlo 30 % nových zákazníkov. Tento vývoj ide ruka v ruke s obmedzením zdieľania účtov mimo jednej domácnosti. Netflix chce vyjsť v ústrety aj inzerentom. Okrem súčasných pätnásť- a tridsaťsekundových klipov budú môcť zverejňovať aj desať, dvadsať a šesťdesiatsekundové spoty. Inzerenti budú schopní aj lepšie merať úspešnosť reklamných kampaní a podľa vzoru osvedčeného v televízii sponzorovať relácie.