Kvartálne výsledky Unity
Unity Software je popredná platforma na vytváranie a prevádzku interaktívneho 3D obsahu v reálnom čase so širokým využitím v odvetviach, ako sú hry, architektúra a animácia. Príjmy za tento štvrťrok boli na úrovni 544,2 milióna USD v porovnaní s odhadmi analytikov 549,4 milióna USD. Firma vykázala stratu na akciu 0,32 USD, kde prekonala odhady analytikov, ktorý očakávali stratu 0,49 USD.
Voľný cashflow bol vo výške 104 miliónov USD, čo je nárast z 33,53 milióna USD v predchádzajúcom štvrťroku Usmernenie pre ďalší štvrťrok ani celoročné usmernenie nebolo poskytnuté.
Prednedávnom prišla firma s plánom účtovať vývojárom poplatok zvaný ako „Runtime Fee“ od roku 2024. Po splnení určitých limitov príjmov by Unity účtovalo až 0,20 USD pri každej inštalácii hry. S touto schémou bolo niekoľko do očí bijúcich problémov. Po prvé, hry dostupné v rámci predplatiteľských služieb, ako je Xbox Game Pass, by mohli byť pre vývojárov katastrofou, ak by museli platiť poplatok za každého jedinečného používateľa.
S trhovou kapitalizáciou 9,99 miliardy USD patrí Unity medzi menšie spoločnosti, ale jej viac ako 1,51 miliardy USD v hotovosti a pozitívny voľný peňažný tok za posledných 12 mesiacov ju stavia do atraktívnej pozície na investovanie do rastu.
Ďalšie správy v našej sekcií krátke správy.
Akcie spoločnosti môžete kúpiť TU.