More

    Príjmy Expedie, ktorá vlastní značky ako Hotels.com, Vrbo, Trivago a CarRentals, stúpli o 81%, avšak firma je naďalej v strate. To by malo zmeniť avizované silné leto

    0

    V prvom štvrťroku 2022 spoločnosť, pod ktorú patria značky ako Hotels.com, Trivago, Vrbo či CarRentals vykázala 81 % nárast tržieb, z $1,25 na $2,25 mld., zatiaľ čo strata sa znížila z -$606 na -$122 mil., resp. z -$4,17 na -$0,78 na akciu. Upravená strata (non-GAAP) dosiahla hodnotu -$0,47 na akciu. Analytici odhadovali stratu -$0,48 na akciu pri príjmoch vo výške $2,25 mld.

    Newsletter
    1x do mesiaca

    Chceš byť informovaný 1x za mesiac o naších najdôležitejších článkoch z diania na burze?

    Ďakujeme

    Something went wrong.