More

    Čínska internetová spoločnosť a jedna z popredných online platform pre streamovanie a zdieľanie videí Bilibili včera odpísala viac ako 10 % po tom, čo oznámila stratu 0,29 USD na akciu, pričom investori rátali so stratou 0,23 USD Jedným z hlavných dôvodov sú nižšie výnosy z mobilných hier.

    Čínska internetová spoločnosť a jedna z popredných online platform pre streamovanie a zdieľanie videí Bilibili včera odpísala viac ako 10 % po tom, čo oznámila stratu 0,29 USD na akciu, pričom investori rátali so stratou 0,23 USD Jedným z hlavných dôvodov sú nižšie výnosy z mobilných hier.

    Kvartálne výsledky Bilibili

    Bilibili vyšla so štvrťročnou stratou 0,29 dolára na akciu v porovnaní so stratou 0,24 dolára Zacks Consensus. V porovnaní so stratou 0,63 USD na akciu pred rokom. Spoločnosť, vykázala za štvrťrok končiaci sa septembrom 2023 tržby vo výške 795,65 milióna USD, čím prekonala odhady analytikov o 0,73 %. V porovnaní s predchádzajúcimi príjmami vo výške 814,46 milióna USD. Spoločnosť za posledné štyri štvrťroky trikrát prekonala konsenzuálne odhady príjmov.

    Príjmy z reklamy boli 224,5 miliónov USD, čo predstavuje nárast o 21 % v porovnaní s rovnakým obdobím roku 2022, najmä vďaka zlepšeniu ponuky reklamných produktov Spoločnosti a vyššej efektívnosti reklamy. Celkové prevádzkové náklady boli 350,5 miliónov USD, čo predstavuje pokles o 12 % v porovnaní s rovnakým obdobím roku 2022.

    Za celý rok 2023 spoločnosť v dôsledku nižších výnosov z mobilných hier, ako sa očakávalo, v súčasnosti očakáva, že celkové čisté výnosy budú na najnižšej hranici rozsahu 317 až 331 miliónov USD. Výhľad vychádza zo súčasných trhových podmienok a odzrkadľuje predbežné odhady spoločnosti, ktoré sú všetky predmetom rôznych neistôt.

    Čínska internetová spoločnosť a jedna z popredných online platform pre streamovanie a zdieľanie videí Bilibili včera odpísala viac ako 10 % po tom, čo oznámila stratu 0,29 USD na akciu, pričom investori rátali so stratou 0,23 USD.

    Bilibili je čínska internetová spoločnosť známa predovšetkým ako jedna z popredných online platform pre streamovanie a zdieľanie videí s obsahom súvisiacim so živými streammi, animovanými videami, hernými videami, kultúrnymi obsahmi a inými formami multimédií. Spoločnosť bola založená v roku 2009 v Šanghaji, Čína, a odvtedy výrazne rástla a stala sa významným hráčom v oblasti online zábavy a obsahu. Akcie spoločnosti od začiatku roka stratili približne -43,7 % oproti zisku S&P 500 o 18,6 %.

    Ďalšie správy v našej sekcií krátke správy.
    Akcie spoločnosti môžete kúpiť TU.