V súčasnosti najobľúbenejšia streamovacia platforma hudby fungujúca na predplatnom umožní kórejským posluháčom prístup k viac ako 60 miliónom skladieb a k viac ako 4 miliardám playlistov. Taktiež platforma umožní hudobným interprétom z Južnej Kórei osloviť 320 miliónov zákazníkov služby Spotify po celom svete.

Južná Kórea predstavuje jeden z najrýchlejšie rastúcich popredných hudobných trhov na svete a zároveň šiesty najväčší hudobný trh na svete. Preto je expanzia švédskej spoločnosti na juhokórejský trh dôležitý a logický krok k získaniu nových zákazníkov. „Sme nadšení z nášho nadchádzajúceho uvedenia na trh v Južnej Kórei, na trh uznávaný ako epicentrum pre hudbu, kultúru a technologické inovácie“, uviedol Alex Norstrom, obchodný riaditeľ Freemium v spoločnosti Spotify.

Následne dodal „Spotify je už mnoho rokov partnerom kórejského hudobného priemyslu. Sme hrdí na to, že sme súčasťou globálneho príbehu K-popu (kórejskej populárnej hudby), žánru, ktorý predstavujeme na našej platforme a umožňujeme jeho objavovanie po celom svete, od Ázie po USA, Južnú Ameriku, Európu a Blízky východ. Tešíme sa na spoluprácu s našimi cennými miestnymi partnermi s cieľom objaliť viac kórejských umelcov a spojiť ich s fanúšikmi v Južnej Kórei a na celom svete.“

Služba Spotify pridala svoj prvý K-Pop playlist v roku 2014, odvtedy užívatelia platformy streamovali viac ako 180 mld. minút tohto žánru a pridali viac ako 120 mil. playlistov na Spotify Podiel počúvania K-Popu sa za posledných 6 rokov zvýšil o viac ako 2 000%.

Spoločnosť Spotify existuje od roku 2008 a v súčasnosti ponúka na svojej platforme viac ako 60 mil. skladieb s viac ako 4 mld. playlistov, vďaka čomu je najpopulárnejšou streamovaciou službou hudby na svete.


xtb
Predchádzajúci článokLockheed Martin dohdol akvizíciu spoločnosti Aerojet Rocketdyne
Ďalší článokAmerický kongres schválil ďalší krízový balík
Marek pracuje ako analytik finančných trhov v investičnej spoločnosti Portu a špecializuje sa predovšetkým na makroekonómiu, globálne akciové trhy, prípadne komodity. Jeho cieľom je zvýšiť investičnú gramotnosť na Slovensku a približovať odborné témy ľudským jazykom. Marekove komentáre a analýzy vychádzajú v popredných médiách v Česku a na Slovensku.

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno