Unilever výsledky
Britská spoločnosť Unilever, ktorá pôsobí v oblasti spotrebného tovaru, dosiahla v treťom kvartáli lepšie výsledky, než sa predpokladalo. Spoločnosť, známa svojimi produktmi ako mydlo Dove a dochucovadlá Hellmann’s, zvýšila predaje najmä vďaka inováciám a spomaleniu rastu cien. Unilever zaznamenal najväčší nárast objemu predaja za posledné tri a pol roka.
Unilever potvrdil svoj výhľad na celý rok, ktorý zahŕňa rast základných predajov v rozmedzí 3-5 % a prevádzkovú maržu aspoň 18 %. Spoločnosť dosiahla v treťom štvrťroku nárast základných predajov o 4,5 %, čím prekonala očakávania analytikov, ktorí predpokladali zvýšenie o 4,2 %.
Základné ceny v tomto období vzrástli o 0,9 %, zatiaľ čo objem predaja sa zvýšil o 3,5 %. To predstavuje najväčší nárast od prvého kvartálu 2021, kedy Unilever hlásil 4,7 % rast objemu. Analytici očakávali nárast cien o 1 % a zvýšenie objemu o 3,2 %. „Dosiahli sme štvrtý po sebe idúci kvartál s pozitívnym rastom objemu, pričom každý z našich obchodných segmentov medziročne zvyšoval objemy,“ uviedol CEO Hein Schumacher.
Ďalšie správy v našej sekcií krátke správy.
Akcie spoločnosti môžete kúpiť TU.