Hugo Boss
Nemecký módny dom Hugo Boss oznámil, že plánuje posilniť svoju prítomnosť v Číne a zlepšiť viditeľnosť značky na tomto trhu, a to napriek slabému dopytu, ktorý negatívne ovplyvnil tržby za tretí štvrťrok. Spoločnosť súčasne odložila svoje ciele v oblasti tržieb a ziskov plánované na rok 2025, keďže pokles predaja v Ázii, najmä v Číne, zabrzdil jej rast.
Luxusné značky v posledných štvrťrokoch čelia spomaleniu spotrebiteľských výdavkov, najmä v Číne, kde dôvera spotrebiteľov klesá v dôsledku oslabeného trhu s nehnuteľnosťami a neistoty na trhu práce. Na rozdiel od niektorých firiem, ktoré v Číne obmedzujú aktivity, sa Hugo Boss snaží o rast na tomto trhu, ktorý tvorí 5 % jeho celkových tržieb.
CFO Yves Mueller na investorskom hovore zdôraznil, že firma sa v Číne zameriava na väčšie predajne s lepším zákazníckym zážitkom, čo čínski zákazníci oceňujú. Spoločnosť rozširuje aj svoju líniu Boss Green, ktorá zahŕňa športové a outdoorové oblečenie, reflektujúc záujem Číňanov o športové aktivity. Zároveň Hugo Boss investuje do svojej prítomnosti na sociálnej platforme TikTok, čím plánuje prilákať mladšie publikum.
Ďalšie správy v našej sekcií krátke správy.
Akcie spoločnosti môžete kúpiť TU.