Deckers Outdoor
Americká spoločnosť Deckers Outdoor, výrobca obuvi so sídlom v Kalifornii, prekonala očakávania Wall Street za 2. štvrťrok a vďaka silnému dopytu po teniskách Hoka a topánkach UGG zvýšila svoj ročný výhľad tržieb. Po tejto správe vzrástli akcie firmy o takmer 10 %, pričom od začiatku roka si už pripísali približne 35 %.
Deckers profitoval zo záujmu zákazníkov, ktorí preferujú inovatívne značky, ako sú Hoka a UGG. Tenisky Hoka si získali popularitu nielen vďaka svojmu dizajnu, ale aj novinkám, ktoré pomohli získať podiel na trhu na úkor väčších konkurentov, ako je Nike. Spoločnosť Nike, ktorá čelí poklesu tržieb, tento mesiac zrušila svoj ročný výhľad pod novým CEO.
V druhom štvrťroku Deckers vykázal nárast predaja značky Hoka o takmer 35 % a značky UGG o 13 %. Významný podiel na tomto raste má veľkoobchodný predaj, kde sa produkty dostávajú do širšej ponuky v predajniach ako Dick’s Sporting Goods či Nordstrom, ale aj na Amazone. CEO Stefano Caroti očakáva, že UGG si aj počas sviatočnej sezóny udrží predaj za prémiové ceny.
Deckers teraz predpokladá nárast ročných tržieb o 12 % na 4,8 miliardy USD, čo je viac ako pôvodný cieľ 4,7 miliardy USD. V 2. štvrťroku, ktorý skončil 30. septembra, stúpli tržby o 20 % na 1,31 miliardy USD, čo prekonalo priemerný odhad analytikov 1,20 miliardy USD. Upravený zisk na akciu dosiahol 1,59 USD, zatiaľ čo odhady rátali s hodnotou 1,23 USD na akciu.
Ďalšie správy v našej sekcií krátke správy.
Akcie spoločnosti môžete kúpiť TU.