Pokračujúci vývoj prináša ovocie

iRobot, líder v oblasti spotrebiteľských robotov, oznámil, že diverzifikuje svoju produktovú ponuku zavedením ručného vysávača iRobot H1 určeného na čistenie ťažko dostupných miest, ako sú pohovky, záclony a schody. Spoločnosť tiež oznámila ďalší pokrok v úsilí ponúkať nové služby, ktoré zákazníkom poskytujú väčšiu ochranu a flexibilitu pri nákupe, ako napr. rozšírené záruky Protect a Protect+ či program iRobot Select – členstvo „robot-as-a-service“.

Spoločnosť v minulosti predávala svoje produkty prostredníctvom tretích strán – autorizovaných predajcov a ďalších e-shopov. V posledných 2 rokoch sa však manažment rozhodol zamerať na vlastný priamy predaj spotrebiteľom a ten sa vo štvrtom štvrťroku viac ako zdvojnásobil a vygeneroval 11% z celkových tržieb v roku 2020. Vedenie spoločnosti sa taktiež snaží budovať čo najsilnejšiu značku a jej puto so zákazníkmi, pripojená zákaznícka základňa iRobotu stúpla medziročne o viac ako 80% na 9,7 milióna zákazníkov.

Zavedenie nového prémiového ručného vysávača a široká komerčná dostupnosť balíkov s predĺženou zárukou sú najnovšími míľnikmi v úsilí spoločnosti o vybudovanie pevnejších a trvalejších priamych vzťahov so zákazníkmi. Americká spoločnosť sa môže pochváliť viac ako 500 patentmi v oblasti vývoja domácich robotov, viac ako 12 miliónmi prepojených robotov a 30 miliónmi predaných produktov. Akciám firmy sme sa venovali viac v našej samostatnej analýze.

„Vždy sme verili, že budúcnosťou vysávania je robot Roomba a bezdrôtový vysávač pre ťažko dostupné miesta. Ručný vysávač H1 dopĺňa našu existujúcu produktovú radu tým, že zákazníkom ponúka prémiové riešenie iRobot na čistenie za podlahou. Tiež predstavuje prvé uvedenie produktu, ktoré využíva naše vylepšené možnosti priameho predaja a umožňuje ďalší efektívny spôsob uvádzania nových produktov na trh,“ uviedol Colin Angle, predseda predstavenstva a generálny riaditeľ iRobot. „Tiež nás potešila frekvencia, s akou zákazníci pridávajú predĺžené záručné krytie, keď si kupujú roboty priamo od nás. Navyše nás doteraz potešila ohromne pozitívna odpoveď našich malých iniciatí ako sú prémiové členstvo či starosť o zákazníkov.“

iRobot
Zdroj obrázku: irobot.com

Ručný vysávač iRobot H1 a rozšírené záruky Protect a Protect+

Ručný vysávač iRobot H1 dopĺňa rodinu domácich robotov Roomba alebo Braava tým, že rieši priestory, ako sú pohovky a schody, kde sa tieto roboty samé nedostanú. Nový produkt je dostupný v 3 špecializovaných verziách a poskytuje nastaviteľný výkon podľa potreby. Vysávač H1 je zatiaľ možné kúpiť iba v USA za 249,99 USD na webovej stránke www.irobot.com

Roboty Roomba a Braava sa bežne predávajú v EÚ s obmedzenou zárukou na 2 roky a v USA dokonca iba na 1 rok. Vedenie spoločnosti sa však rozhodlo ponúknuť zákazníkom možnosť rozšíriť svoju záruku pomocou programu Protect na ďalšie jednoročné alebo trojročné obdobie, ktoré sa vzťahuje na robot a jeho batériu, spolu s bezplatnou dopravou a prístupom na požiadanie k expertom, ktorí zákazníkom pomôžu vyťažiť zo svojich robotov maximum. Program Protect+ nielen predlžuje záruku o jeden alebo tri roky vrátane bezplatnej dopravy a prístupu k odborníkom na požiadanie, ale zahŕňa aj krytie náhodných škôd.

Akcie iRobot


Akcie iRobot sú aktuálne už takmer 2 mesiace v tzv. čakacom móde, kedy sa ich cena pohybuje v rozpätí medzi $110 a $130 za akciu. Ďalší výraznejší pohyb možno očakávať pravdepodobne až po oznámení najbližších kvartálnych výsledkov, ktoré má spoločnosť naplánované na 26. apríla. Investori budú pozorne sledovať ďalší vývoj v podnikaní inovatívnej spoločnosti, najmä rast tržieb, rentabilitu a adopciu nových programov. Za obdobie jedného roka akcie iRobot vzrástli +150%.

Ďalšie novinky

etoro
ZDROJPRNewswire
Predchádzajúci článokKryptomena Ethereum dosiahla historické maximum 2 200 dolárov
Ďalší článokPodľa analytika majú akcie Palantir hodnotu $20, firme chýba komerčný rast
Marek pracuje ako analytik finančných trhov v investičnej spoločnosti Portu a špecializuje sa predovšetkým na makroekonómiu, globálne akciové trhy, prípadne komodity. Jeho cieľom je zvýšiť investičnú gramotnosť na Slovensku a približovať odborné témy ľudským jazykom. Marekove komentáre a analýzy vychádzajú v popredných médiách v Česku a na Slovensku.

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno