Analytik odporúča kúpiť akcie YUM!

Analytik John Staszak odporúča kúpiť akcie spoločnosti YUM!, ktorá združuje známe siete reštaurácií ako KFC, Pizza Hut či Taco Bell.

0
111

Prečo sa oplatí kúpiť akcie YUM?

Analytik John Staszak zvýšil svoj rating pre akcie YUM a cenový cieľ na úroveň $135 za akciu. Aktuálna cena akcií podľa neho plne neodráža „rozmanitosť značiek spoločnosti, vyhliadky na vyšší predaj, globálne operácie a obchodný model zameraný na aktíva“, píše. Staszak je tiež optimistický v tom, že firma bude časom profitovať z nárastu objednávok prostredníctvom spoločnosti Grubhub, ktorá je exkluzívnym partnerom pre jej značky KFC a Taco Bell. Zároveň predpokladá, že manažment po pauze v roku 2020 obnoví rozširovanie svojej globálnej siete reštaurácii.

Analytik ďalej ocenil nedávnu akvizíciu firmy Tictuk pre online objednávanie a marketingovú platformu, ktorá podľa neho dopĺňa nové reklamné možnosti KFC a technologické investície spoločnosti do Taco Bell a Pizza Hut.

Aj napriek tomu, že existujú náznaky blížiaceho sa konca pandémia koronavírusu, mnoho odborníkov sa domnieva, že donášky jedál budú aj naďalej kľúčovou súčasťou podnikania v oblasti rýchleho občerstvenia. Za týmto účelom Staszak poznamenal, že spoločnosť YUM! pracuje na skrátení času svojej donášky a zvýšení celkového počtu online objednávok, najmä u svojej značky Pizza Hut.

Akcie YUM!

Akcie YUM sa aktuálne obchodujú na cene $117 a za 40-násobok aktuálnych ziskov. Podľa analytika však „súčasný násobok nedostatočne odráža naše očakávania silného rastu výnosov a ziskov spoločnosti Yum v nasledujúcich 12 mesiacoch.“


Ako možno vidieť na 10 ročnom grafe vyššie, sú akcie YUM blízko svojho historického maxima, pričom rast akcií v posledných mesiacoch poháňali najmä očakávania uvoľňovania opatrení, avšak pozitívne ohlasy vyvolali taktiež kvalitné štvrťročné výsledky zverejnené vo februári a zvýšenie dividendy. Tá je momentálne na úrovni $2 za akciu, čo predstavuje pri súčasnej cene akcií dividendový výnos 1,7%. Investori si taktiež sľubujú veľa od spolupráce so spoločnosťou Beyond Meat, ktorá by mala rozšíriť firemné portfólio o produkty založené na “rastlinnom mäse”. O tejto spolupráci sme tiež informovali v našom článku.

Ďalšie novinky

Odpovedať

Prosím vyplňte váš komentár
Prosím zadajte vaše meno